اشتباهات،فرصتی برای یادگیری
48 روز مانده به نوروز! سال نو مبارک!!!!!!!!!
روزهای برفی خوبی داشته باشید.![]()
قاصدک 1:
رسیدن به راستی و درستی چندان سخت و پیچیده نیست کافی است کمی به خوی خویش برگردیم.
من آموختم که نمی توان از دیگران انتظار داشته باشم که مشکلات مرا حل کنند! "منه دیکه"
و اینک رمز موفقیت!!!
مرد جوانی از سقراط رمز موفقیت را پرسید که چیست؟
سقراط به مرد جوان گفت که صبح روز بعد به نزدیکی رودخانه بیاید.هر دو حاضر شدند.
سقراط از مرد جوان خواستکه همراه او وارد رودخانه شود.وقتی وارد رودخانه شدندو آب به زیر گردنشان رسید سقراط با زیر آب بردن سر مرد جوان او را شگفت زده کرد.مرد تلاش می کرد تا خود را رها کند اما سقراط قویتر بود و او را تا زمانی که رنگ صورتش کبود شد محکم نگاه داشت.سقراط سر مرد جوان را از آب خارج کرد و اولین کاری که مرد جوان انجام داد کشیدن یک نفس عمیق بود.
سقراط از او پرسید: "در آن وضعیت تنها چیزی که می خواستی چه بود؟"
پسر جواب داد: "هوا"
سقراط گفت:"این راز موفقیت است! اگر همان طور که هوا را می خواستی در جست و جوی موفقیت باشی به دستش خواهی آورد"..................داشتن انگیزه برای تحریک اراده و پشتکار آدمی سرمایه اصلی است!
مفاهیم مبهم بهره وری و عملکرد و بازنگری بر آن
تئوری گروه هسته مرکزی.
مقاله
مقدمه:
در اوايل دهه 1980، يكي از بخش هاي شركت نفت اكسان ، مجمعي از كارمندان و كارگران برگزار نمود تا "ارزشهاي اصلي" جديد خود را اعلام نمايد. عبارت ساده و صريحي درصدر اين فهرست قرار داشت: "مشتري بيشترين اهميت را دارد و مقدم بر همه چيز است". مديران اين اداره در ضيافت شام همان شب يكديگر را ملاقات نمودند و جوان برجسته و جسوري به نام مانتي اظهار كرد: مشتري در درجه اول اهميت قرار ندارد؛ بلكه رئيس كل این بخش، مقدم بر سايرين است، سپس وي مدير اروپايي اداره را در درجه دوم اهميت، رئيس آمريكاي شمالي را در درجه سوم و رئيس خاور دور را در درجه چهارم و به همين ترتيب ساير مديران حاضر در آن جلسه را داراي درجه پنجم، ششم و هفتم اهميت ناميد؛ و در نهايت به اين نتيجه رسيد كه در آن سازمان پس از برشمردن سايرين، مشتري در درجه هشتم اهميت قرار دارد. پس از طرح اين نكته حدود 10 ثانيه سكوت سنگيني در فضا حاكم شد. اين گفته اولين حقيقتي بود كه در آن روز بيان گرديد ...
مقاله....

استانداردی برای مدیریت امنیت اطلاعات![]()
وبلاگ انجمن مدیران برتر پایگاهی است مجازی با رویکرد دانشجو محور بر بستر فناوری اطلاعات و جهت ارائه اطلاعات مفید و جامع در خصوص رشته مدیریت بازرگانی فعالیت می کند.